Халықаралық тәжірибе
Автор: Гульназ Молдабергенова

Бөлісу

«КOКІМ» ҚБ: 20 жыл сапаға қызмет ету!

  «КOКІМ» ҚБ: 20 жыл сапаға қызмет ету!

       «Қазақстандық сапа және инновациялық менеджмент ұйымы» қоғамдық бірлестігі (бұдан әрі – Қауымдастық) 2002 жылдың қыркүйегінде құрылды, биыл   қауымдастықтың 20 жылдығы аталып өтілді.

       Біздің ұйымда жұмыс істейтін барлық серіктестерімізді, тапсырыс берушілерімізді және әріптестерімізді осы мерейтойлық күнімен құттықтаймын және көп жылдық табысты ынтымақтастығымыз үшін алғыс айтамын! Өткен кезеңде біз мақтануға болатын сапа менеджменті саласында елеулі табыстарға қол жеткіздік.

       Қауымдастық құрудың алғышарттары

       Көптеген мемлекеттік ұйымдар мен жеке компаниялардың өкілдері осыдан 20 жыл бұрын өнімді, қызметтерді сертификаттау мен менеджмент жүйелерінің сапа, экология және т.б. саласындағы халықаралық стандарттар талаптарына сәйкестігін растау арасындағы айырмашылықты жақсы түсінбеді. Сапа менеджменті проблемалары қазақстандық бизнес үшін мүлдем жаңа болды, сондықтан қазақстандық өнімнің бәсекеге қабілеттілігі мен сапасына қол жеткізуге мүдделі барлық адамдардың күш-жігерін біріктіруге бағытталған қоғамдық ұйым құру қажеттілігі туындады.

       Осы мақсатта біз "қоғамдық бірлестіктер туралы" ҚР Заңына сәйкес өз қызметін жүзеге асыратын коммерциялық емес, үкіметтік емес қоғамдық ұйым мәртебесінде Қазақстандық сапа және Инновациялық менеджмент ұйымын ("КОКИМ"ҚБ) құрдық. Қауымдастықтың негізгі міндеттері: сапа менеджменті саласындағы заманауи жетістіктерді, іскерлік Жетілдіру модельдерін, сондай-ақ басқару саласындағы инновациялық технологияларды табысты қолдану үшін түрлі мемлекеттік ұйымдар, ірі, орта және шағын бизнес кәсіпорындары басшыларының, мамандардың күш-жігерін біріктіру арқылы халықтың өмір сүру сапасын арттыруға жәрдемдесу болып табылады.

       Халықаралық ынтымақтастық

       Қауымдастықты құрудың алғашқы күндерінен бастап біз келесі мақсаттарды қойдық: сапа менеджменті саласындағы үздік халықаралық тәжірибені белсенді зерделеу, осы тәжірибені біздің елімізде барынша тарату және насихаттау, сондай-ақ отандық ұйымдар мен кәсіпорындар үшін халықаралық тануға жәрдемдесу. Осы мақсаттарға жету үшін Қауымдастық 2008 жылы Еуропалық сапа ұйымының (EOQ) және 2009 жылдан бастап Азиялық сапа желісінің (ANQ) жалғыз ұлттық серіктесі болды.

       Қауымдастық 10 жылдан астам уақыт бойы Еуропалық сапа менеджменті қорының (efqm.org) Ұлттық серіктесі, сертификатталған оқу орталығы (EFQM Certified Training Organization) және сертификатталған бағалау ұйымы (EFQM Certified Recognition Organization) болды. Қауымдастық көптеген жылдар бойы әлемнің 20 елінің ұлттық сапа ұйымдары қатысатын жаһандық бенчмаркинг желісімен (Global Benchmarking Network) және "жылдың сапалы инновациясы" халықаралық жобасымен (Quality Innovation of the Year) табысты ынтымақтастықта болды.

       2002 жылдан бастап Қауымдастық сапа менеджменті саласындағы әлемге әйгілі ғалымдар мен сарапшыларды шақыра отырып, Қазақстан Республикасында, Өзбекстан Республикасында және Ресей Федерациясында 50-ден астам халықаралық ғылыми-практикалық конференциялар мен форумдар ұйымдастырды. Осы кезеңде аталған іс-шараларға баяндамашы ретінде 50-ден астам халықаралық деңгейдегі кәсіпқойлар, сапа менеджменті саласындағы бестселлер-кітаптардың авторлары қатысты. Олардың арасында Нориаки Кано, Йошинори Сакай, (Жапония), Грегори Уотсон (АҚШ), Мохамед Закария (Ұлыбритания), Джанак Мехта (Үндістан), Ван Сеон Шин (Оңтүстік Корея) және т. б. болды.

       Қауымдастық 2006 жылдан 2011 жылға дейін әлемнің экономикалық дамыған елдеріне: Жапония, Қытай, Сингапур, Франция, Италия, Испания және т.б. 300-ден астам қазақстандық, ресейлік және өзбекстандық ұлттық компаниялар мен кәсіпорындардың басшылары үшін сапа менеджментін дамытудағы үздік тәжірибемен танысу үшін ондаған көшпелі іс-шаралар ұйымдастырды. Сапар барысында шетелдік далалық семинарларға қатысушылар Toyota, Nissan, Mitsubishi (Жапония), Шанхай мұнай өңдеу зауыты (Қытай) сияқты кәсіпорындарды, Гонконгтағы, Куала-Лумпурдағы (Малайзия), Сингапурдағы ғылыми-технологиялық парктерді, Тайландтағы логистикалық орталықтарды аралады. , «Ferrari», «Lamborghini» (Италия), BMW (Германия), Кемпьен халықаралық университеті (Франция) автомобиль зауыттары, Испанияның жетекші университеттері және т.б.

       Халықаралық танылған сарапшы ретінде Қауымдастық президенті, проф. Азат Әбдірахманов 2018 жылдан бастап жыл сайын Біріккен Араб Әмірліктері үкіметінің (БАӘ) шақыруымен осы елдің мемлекеттік басқару ұйымдарының қызметін бағалау жөніндегі халықаралық қазылар алқасының жұмысына қатысады. Ол сонымен қатар Азиялық сапа желісінің Басқарма мүшесі және құрметті директоры (anforq.org). Бұл фактілер қауымдастықтың сапа менеджменті саласындағы жетістіктерін халықаралық мойындауды көрсетеді.

       Қазақстандық кәсіпорындармен және ұйымдармен ынтымақтастық

       Өз қызметінің 20 жылында қауымдастық өзін өзіне алған міндеттемелерін орындайтын және іске асырылып жатқан жобаларға өз қызметкерлерінің барлық қолжетімді ресурстары мен шығармашылық күш-жігерін салатын жауапты кәсіби ұйым ретінде көрсетті. Осы жылдар ішінде Қауымдастық "Атмекен" ҰКП-мен ынтымақтастықта ҚР Президентінің "Алтын сапа" сыйлығының конкурсына қатысушыларды оқытуға қатысады, ал Қауымдастық президенті "Алтын сапа"конкурсының республикалық сараптамалық комиссиясының мүшесі болып табылады.

       Қауымдастықтың мемлекеттік ұйымдармен (ҚР Есеп комитеті, ҚР Статистика агенттігі, Астана қаласының әкімдігі, т. б.), авиациялық компаниялармен ("Астана" халықаралық әуежайы, "Қазавиаспас" РМК, "Қазаэронавигация" РМК, "Қазаэрожоба" РМК, т. б.), мұнай-газ саласымен ("ҚазТрансГаз"АҚ) көпжылдық табысты ынтымақтастығын атап өткен жөн және еншілес кәсіпорындар, "Қазгермұнай, т.б.), қаржы саласы (ҚР Ұлттық Банкі, сақтандыру компаниялары), білім беру мекемелері ("Астана" Медуниверситеті, Семей медуниверситеті, Теміртау балы. колледж, т. б.), Денсаулық сақтау (ұлттық ғылыми медициналық орталық, Травматология және ортопедия ҒЗИ, хирургия. Сызғанова, Офтальмология, кардиохирургиялық орталық, т.б.

       Ақпараттық қызмет

       Қауымдастық құрылған алғашқы күндерінен бастап сапа менеджменті саласындағы ақпараттық-аналитикалық қызметке көп көңіл бөлді. Ақпараттық қамтамасыз ету мен сапа менеджменті саласында тәжірибе алмасуға 2002 жылдың қыркүйегінде негізі қаланып, 2020 жылға дейін шығарылатын «Сапа әлемі» газеті үлкен үлес қосты. Газет қазақ және орыс тілдерінде белсенді түрде материалдар жариялады және осы уақыт ішінде ол тек Қазақстанда ғана емес, ТМД елдерінің орыстілді басылымдары арасында ақпараттық кеңістікте өзінің бірегей орнын сәтті иеленді. Газет 2021 жылы эстафетаны "Сапалы Қазақстан/Сапалы Қазақстан" ақпараттық-талдау порталына тапсырды, ол ақпарат алмасу үшін бірегей алаңға, мамандар арасында үздік тәжірибеге айналуы тиіс.

       «Сапа» санаты туралы жаңа түсінік қалыптастыру мақсатында «Сапалы Қазақстан/Сапалы Қазақстан» ақпараттық-талдау порталы (www.standard.kz) 04.07.2021 жылы БАҚ (БАҚ) ретінде тіркелді. ел халқы өмірдің барлық салаларында негізгі фактор ретінде, онсыз прогреске жету мүмкін емес. Порталда осы санаттың кең мағынасында өмір сапасының әртүрлі аспектілеріне арналған өте маңызды бөлімдер, айдарлар мен тақырыптар бар.

       Порталда мемлекеттік басқару сапасына көп көңіл бөлінген. Атақты орыс философы Н. А. Бердяев мемлекеттік менеджменттің мақсатын және азаматтардың оның сапасынан күтуін бірден дәйексөзге айналған әйгілі фразада өте қысқа және нақты тұжырымдады:"Мемлекет жердегі өмірді жұмаққа айналдыру үшін емес, оның тозаққа айналуына жол бермеу үшін бар".

       Қауымдастықтың алдағы жоспарлары

       Қауымдастық өмір сапасының әртүрлі маңызды аспектілері бойынша қазақ және орыс тілдерінде тиісті материалдарды дайындау және жариялау үшін авторлардың кең ауқымын тарта отырып, порталдың белсенді дамуын қамтамасыз етуді жоспарлап отыр.

       Қауымдастық жұмыстың келесі бағыттарын өзі үшін басымдық деп санайды:

       - Жарияланымдар тақырыбын ұлғайта отырып, "Сапалы Қазақстан" порталын одан әрі дамыту.

       - Порталдың Қазақстан Республикасының және әлемнің басқа елдерінің мамандары арасында да, жұртшылық арасында да үлкен танымалдылығына қол жеткізу, келушілердің жоғары болуының дәлелі.

       - Мақалалар, ақпараттық, аналитикалық баспа және бейнематериалдар авторларының санын едәуір ұлғайту.

       - Әлеуметтік желілердегі (YouTube, Instagram, Facebook және т.б.)  арналарына келушілердің санын арттыру.

       - Мамандардың және интернеттің дәстүрлі пайдаланушыларының өмір сапасының өзекті мәселелерін талқылау үшін бірегей платформа болып табылатын қазақстандық сапа форумын дамыту.

       - Сапа менеджменті саласындағы мамандарды онлайн оқыту бойынша қызметтердің кең спектрін ұсыну.

       - Сапа менеджменті саласында халықаралық конгрестерді, симпозиумдар мен конференцияларды ұйымдастыру және өткізу.

       - Қауымдастық қатысатын халықаралық жобалар порталының беттерінде белсенді қатысу және қамту.

       Қауымдастықтың шешуі керек мәселелер:

       - Мемлекеттік органдар өкілдерінің, кәсіпкерлердің, мамандардың және қоғам өкілдерінің өмір сапасы мәселелеріне қатысты енжарлығы

       - Мемлекеттік саясат отандық өнімнің сапасы мен оның бәсекеге қабілеттілігін арттыру бағдарламаларын ауқымды жүзеге асырудан өте алыс.

       - Елімізде өндірілген өнім көлеміне қатысты импорттық өнімнің жоғары үлесі.

       - Мемлекеттік ұйымдар, бизнес өкілдерінің халықтың жоғары өмір сүру сапасына қол жеткізу үшін халықаралық тәжірибені зерделеу қажеттілігін түсінбеуі.

       - Өндірістік және қызмет көрсету ұйымдары басшыларының басқарудың инновациялық әдістерін енгізуге немқұрайлылығы.

       Осылайша, Қауымдастық қазақстандықтардың өмір сүру сапасын жақсартуға көмектесу жөніндегі басты, бірақ өте күрделі миссиясын жалғастыруда.

       Осы мақаланы аяқтай отырып, мен "КОКИМ" ҚБ-ның оның қызметкерлері, серіктестері мен авторларының экономикалық прогреске және өркендеуге қол жеткізу үшін елдегі сапа идеяларын ілгерілетудегі ерекше еңбегін атап өткім келеді, осылайша Қазақстанның барлық азаматтары өз елімен, оның өмір сапасы саласындағы жетістіктерімен мақтана алады.

       Құрметті отандастар, кәсіпкерлер!

       Сіз мемлекеттік ұйымдарға, жеке бизнеске және мемлекеттік коммерциялық емес құрылымдарға халықтың өмір сүру сапасын тұрақты түрде жақсарту үшін не ұсына аласыз? Әлемнің экономикалық дамыған елдерінің мысалында мемлекеттік деңгейдегі менеджмент қандай болуы керек?

       Баршаңызды, Sapaly Kazakhstan/Сапалы Қазақстан порталының құрметті оқырмандары, барлық тақырыптық айдарлардың белсенді авторларының қатарында көргім келеді. Біздің штаттан тыс сарапшылар болыңыз, аналитикалық және сыни жазбалар мен мақалалар жазыңыз, бізге бейне есептер жіберіңіз, айдарларға түсініктеме беріңіз, форумымызға қатысыңыз!

       Біздің авторларымызға, менің жұмыстағы әріптестеріме кәсіби қызметтерінде, келешегі бар іскерлік байланыстар орнатуда, қызықты жобаларды жүзеге асыруда және өмірге жаңа идеялар әкелуде табыс тілеймін!

       Азат Әбдірахманов, «KOKIM» ҚБ президенті, «Сапалы Қазақстан/Сапалы Қазақстан» порталының бас редакторы, Халықаралық сапа академиясының академигі (IAQ, АҚШ), менеджмент жүйесінің халықаралық аудиторы (AFNOR, Франция) , Еуропалық сапа менеджменті қорының (EFQM) лицензияланған бағалаушысы және тренері, Қазақстан Республикасы Президентінің «Алтын сапа» сыйлығының сараптамалық тобының мүшесі, Біріккен Араб Әмірліктері Үкіметі жанындағы халықаралық қазылар алқасының мүшесі (БАӘ), Asian Quality Network (ANQ) кеңесінің мүшесі, профессор

Біздің әлеуметтік желілерге жазылыңыздар және барлық оқиғалардан хабардар болыңыз!
Facebook Youtube Instagram Вконтакте Форум качества

Пікірлер

Комментарий қалдыру үшін порталға тіркеліңіз немесе кіріңіз

Авторизация через