Порталдың негізін қалаушы және қызметтің мақсаттары

"Қазақстандық сапа және Инновациялық менеджмент ұйымы" қоғамдық бірлестігі (бұдан әрі-КОКИМ) Сіздерді ақпараттық-талдау интернет-порталына қатысуға шақырады STANDARD.KZ Сапа менеджментінің өзекті мәселелеріне арналған. Портал сонымен қатар Стандарттау, сертификаттау (өнім, менеджмент жүйесі, персонал), іскерлік кемелдік моделін дамыту (EFQM және "Алтын Сапа") мәселелері бойынша бөлімдерді қамтиды.

 

Портал сапа менеджменті саласындағы қызметті жүзеге асыратын халықаралық ұйымдармен, атап айтқанда, Asian Network for Quality (ANQ), European Organisation for quality (EOQ) ынтымақтастыққа көп көңіл бөледі. Порталдың мамандандырылған бөлімдерінде кірушілер Инновациялық менеджмент жүйелеріне (Quality Innovation), сондай-ақ бәсекеге қабілетті бизнесті арттыру және көшбасшылыққа қол жеткізу үшін бенчмаркинг жүйесін (Global Benchmarking Network) қолданудың артықшылықтарына арналған халықаралық жобалар туралы қызықты ақпаратты таба алады.

 

Қызықты ақпаратты "өмір сапасы" бөлімінен табуға болады, онда қазақстандықтардың да, басқа елдердің азаматтарының да өмірінің түрлі аспектілеріне қатысты материалдар орналастырылған. Мұнда сіз өмір сүру сапасын қамтамасыз ету саласындағы ең жақсы жетістіктермен де, біздің өмірімізде жиі кездесетін жағымсыз мысалдармен де таныса аласыз. Өзекті мәселелердің қатарында қазіргі заманғы қала шаруашылығы, тұрғын үйді ұтымды орналастыру, Денсаулық сақтау және білім беру жүйелері, теңгерімді тамақтану, салауатты өмір салты және т. б. мәселелер бар. Әрине, портал Мемлекеттік басқарудың бюрократиялық әдістері, сапасыз өнімдер мен қызметтер, сапасы төмен тауарлар және т.б. сияқты біздің өміріміздің жағымсыз құбылыстарына байланысты мәселені айналып өтпейді. Егер еліміздің әрбір азаматы өмір сүрудің жоғары сапасына қол жеткізуге уәжделсе, онда көп нәрсеге қол жеткізуге болады.

 

2002 жылдың қыркүйегінде құрылған "Мир Качества" газеті сапа менеджменті саласындағы ақпараттық қамтамасыз етуге үлкен үлес қосады. Осы уақыт ішінде газет Қазақстанның ғана емес, ТМД елдерінің орыс тілді басылымдарының арасында да ақпараттық кеңістікте өз орнын тапты. Қазіргі уақытта газет электронды форматта шығарылады және оқырмандарға жүктеу үшін қол жетімді. Газет ақпарат алмасу үшін ыңғайлы алаң, мамандар арасында ең жақсы тәжірибе.

 

"Қазақстандық сапа және Инновациялық менеджмент ұйымы "қоғамдық бірлестігі (бұдан әрі - КОКИМ) – бұл" қоғамдық бірлестіктер туралы "ҚР Заңына сәйкес өз қызметін жүзеге асыратын коммерциялық емес, үкіметтік емес қоғамдық ұйым. Қауымдастықтың мақсаты, түрлі ұйымдардың күш-жігерін біріктіру арқылы халықтың өмір сүру сапасын жақсарту, кәсіпорын басшылары, сондай-ақ сапа менеджменті саласындағы заманауи жетістіктерді табысты пайдалану үшін мамандар. КОКИМ өзінің құрылған күнінен бастап сапаны басқару, бәсекеге қабілеттілікті арттыру және бизнестің әртүрлі салаларында көшбасшылыққа қол жеткізу саласындағы үздік отандық және әлемдік тәжірибені насихаттау бойынша табысты жұмыс істейді.

 

Қауымдастықтың негізгі міндеттері арасында болды және бар: басқару жүйесін енгізу және жақсарту саласындағы үздік халықаралық тәжірибені зерттеу. Осы мақсатта 2002 жылдан бастап КОКИМ сапа менеджменті саласында әлемге әйгілі ғалымдар мен сарапшыларды шақыра отырып, Қазақстан Республикасында, Өзбекстан Республикасында және Ресей Федерациясында 50-ден астам халықаралық ғылыми-практикалық конференциялар, форумдар ұйымдастырды. Осы кезеңде аталған іс-шараларға спикерлер ретінде 50-ден астам халықаралық деңгейдегі мамандар, сапа менеджменті саласындағы бестселлер-кітаптардың авторлары қатысты. Олардың ішінде Noriaki Kano, Yoshinori Yisuki, (Жапония), Gregory Watson (АҚШ), Janak Mehta (Үндістан), Wan Seon Shin (Оңтүстік Корея) және т. б.