Еуропалық шеберлік моделі (EFQM) 2565
КОКИМ - ЕУРОПАЛЫҚ САПА МЕНЕДЖМЕНТІ ҚОРЫНЫҢ (EFQM) ҚАЗАҚСТАНДАҒЫ ҰЛТТЫҚ СЕРІКТЕСІ
EFQM үлгісі дегеніміз не?
EFQM кемелдік үлгісі - бұл тұрақты дамуға және бәсекеге қабілеттілікті арттыруға бағытталған ұйымдар үшін мінсіз басқару жүйесінің жалпыланған моделі. Ол көрнекті ұйымның басқару жүйесін жан-жақты сипаттауға арналған құрылымға ие: ол қолданатын тәсілдер және қол жеткізген нәтижелер.
EFQM - үздік практикалардың жаңа идеяларын біріктіретін, өз серіктестері мен клиенттеріне әлемнің кез келген өңірінде білім алу, даму және өзара тиімді ынтымақтастық үшін мүмкіндік беретін инновациялық коммерциялық емес ұйым. Құрылғаннан бері EFQM моделі Еуропа ұйымдарында және одан тыс жерлерде жетілдіру және инновация мәдениетін дамытуға үлкен оң әсер етеді. Соңғы уақытта, деректерді талдаудың, болжаудың заманауи әдістерін қолдану және меготрендтер мен біздің әлемді өзгертетін жаһандық өзгерістерге деген жаңа көзқарастың арқасында EFQM моделі үздік әлемдік практикалар туралы жаңа түсінікті көрсетеді. EFQM моделі бойынша тренингтер айнадағыдай өз компанияңызды қарастыруға және қазіргі жағдайды түсініп, тұрақты даму мен көшбасшылыққа қол жеткізу үшін қажет әрекеттерді анықтауға мүмкіндік береді. Осылайша сіз өзіңіздің амбицияларыңызды жүзеге асыра аласыз – өзіңіз үшін, адамдар үшін, қоғам үшін және ұйымдардың өздері үшін басқарудың жақсы моделін құра аласыз. Қазіргі уақытта Еуропаның 38 елі EFQM мүшесі болып табылады. Қазақстан Республикасындағы EFQM-нің жалғыз ұлттық серіктесі ол - Қазақстандық сапа және инновациялық менеджмент ұйымы (KOKIM).
EFQM кемелділік моделі ұйымға жан-жақты көзқараста болып табылады және ұйымның тұрақты көшбасшылығына қол жеткізу үшін ұйымда қолданылатын барлық басқару практикаларының (құралдарының) бірлігін қамтамасыз ететін біріктіруші құрылым рөлін атқарады. EFQM интерпретациясында өзін – өзі бағалау құралдарын қолдану - бұл EFQM жетілдіру моделінің өлшемдеріне сәйкес (эталондық деңгеймен салыстырғанда ) ұйымның қызметі мен нәтижелерін жан-жақты, жүйелі және тұрақты талдау (ұйымның даму деңгейін бағалау).
ISO 9001 стандартына EFQM жетілдіру моделін айырмашылықтар
ISO стандарты 9001 моделі EFQM
Мүдделі тараптардың талаптарына бағдарлау барлық мүдделі тараптардың қажеттіліктерін есепке алу.
Барлық мүдделі тараптардың қажеттіліктерін есепке алу. Жақсарту үшін ұйымның және аймақтың күшті жақтарын анықтайды.
Басқару жүйесінің тәсілдеріне қойылатын талаптар басқару тәсілдері, оларды іске асыру және қол жеткізілген нәтижелер ретінде бағаланады.
Процестердің тиімділігін және тұтынушылардың қанағаттанушылығын арттыру үшін ұйымдарға СМЖ құруды ұсынады.Ол тұтынушылардың да, қызметкерлердің де, қоғамның да қабылдауын зерттеу үшін ұйымның жүйелі қызметін, сондай-ақ ұйымның бенчмаркингті қолдану әлеуетін қамтыйды.
EFQM кемелділік моделі ұйымға жан-жақты көзқараста болып табылады және ұйымның тұрақты көшбасшылығына қол жеткізу үшін ұйымда қолданылатын барлық басқару практикаларының (құралдарының) бірлігін қамтамасыз ететін біріктіруші құрылым рөлін атқарады.
EFQM интерпретациясында өзін – өзі бағалау құралдарын қолдану - бұл EFQM жетілдіру моделінің өлшемдеріне сәйкес (эталондық деңгеймен салыстырғанда) ұйымның қызметі мен нәтижелерін жан-жақты, жүйелі және тұрақты талдау (ұйымның даму деңгейін бағалау).
Достарыңызбен бөлісіңіз
-
4 қараша 2024
-
Основные компоненты процесса анализа EFQM
24 қазан 2024 -
Как можно достичь долгосрочного успеха?
13 маусым 2024 -
Как при помощи EFQM достичь цели
24 мамыр 2024 -
-
Признание Модели EFQM в 2024 году
27 наурыз 2024 -
-
-
-
-
-
-
-
Второй ближневосточный саммит EFQM прошел в Абу-Даби
22 мамыр 2023 -
-
-
-
-
-
Тренинги креативным специалистам для успешного развития бизнеса
9 қыркүйек 2022 -
-
Курс повышения эффективности EFQM-2020 для практиков
17 тамыз 2022 -
-
Критерии Модели EFQM: Целеполагание
15 шілде 2022 -
Руководящие принципы, образующие Модель EFQM
15 шілде 2022 -
-
-
-
-