Бас редактор блогы

2023 жылғы Дүниежүзілік сапа апталығынан қандай ой түйдік?

Сапа мәселесін шешу кез келген мемлекет үшін экономикалық дамудың ең өзекті факторларының бірі болып саналады. Сарапшылар тауар мен қызметтің сапасын әрбір кәсіпорын мен ұйымның табысты жұмыс істеуінің қажетті шарты ретінде таниды.


Категориялық менеджмент сән бе, әлде инновация ма?

Соңғы жылдары ұйымды басқару жүйесіне инновациялық тәсілдерді қолдануға қызығушылық артып келеді. Көптеген ұйым басшылары өз уақыттары мен тәжірибелерін санатты басқару стандарттарын (Category management), ілгерілетуге арнайды,ондағы мақсат практиктер мен менеджерлер үшін менеджемент саласындағы өсіп келе жатқан келеңсіздіктерді шешуге, сондай-ақ тұтынушылар мен басқа мүдделі тараптар үшін құндылық жасау.


«КOКІМ» ҚБ: 20 жыл сапаға қызмет ету!

«Қазақстандық сапа және инновациялық менеджмент ұйымы» қоғамдық бірлестігі (бұдан әрі – Қауымдастық) 2002 жылдың қыркүйегінде құрылды, биыл қауымдастықтың 20 жылдығы аталып өтілді. Біздің ұйымда жұмыс істейтін барлық серіктестерімізді, Тапсырыс берушілерімізді және әріптестерімізді осы мерейтойлық күнімен құттықтаймын және көп жылдық табысты ынтымақтастығымыз үшін алғыс айтамын! Өткен кезеңде біз мақтануға болатын сапа менеджменті саласында елеулі табыстарға қол жеткіздік.


«Ұйымдастырушылық мәдениет» дегеніміз не және ол не үшін қажет?

Кіріспе. Қазіргі нарықтық жағдайда ұйымдық мәдениет тиімді байланыс жүйесін құруда және басқару жүйесінің тиімділігін арттыруда негізгі рөл атқарады. Кез келген кәсіпорынның жетістіктері өндірістің техникалық және технологиялық жабдықталуымен ғана емес, сонымен бірге көп жағдайда жалпы мәдениет пен қарым-қатынас жүйесімен, бекітілген қағидаттар мен құндылықтармен анықталады.


Қазақстандық бизнеске көшбасшылар керек

Өзіңіз білетіндей мемлекеттік ұйымдарда, ұлттық компанияларда және көптеген жеке фирмаларда бірінші басшы тағайындалады. Ұлттық компаниялардың немесе жеке фирмалардың құрылтайшысы жеке құрылымдарды қоспағанда көшбасшылық рөлді өзі алады. Көшбасшы жақсы ұйымдастырушылық қабілеттерге ие болуы керек деген түсінік қалыптасқан, алайда олар басшының да өз ұйымының басшысы екенін ескермей жатады.


Сапа менеджменті бойынша Қазақстанға әлемдік тәжірибе қажет

Профессор Азат Әбдірақманов, SapalyKazakhstan/QualityKazakhstan порталының бас редакторы, Халықаралық сапа академиясының академигі (IAQ, АҚШ), менеджмент жүйесінің халықаралық аудиторы (AFNOR, Франция), Еуропалық сапа менеджменті қорының (EFQM) сарапшысы, Қазақстан Республикасы Президентінің «Алтын сапа» сыйлығының сарапшылар тобының мүшесі, Біріккен Араб Әмірліктері (БАӘ) Үкіметі жанындағы Халықаралық қазылар алқасының мүшесі, Азиялық сапа желісі басқармасының мүшесі ( ANQ) Біз еліміз Тәуелсіздік алған жылдардан бері тауарға болмаса қызметтерге қатысты «сапа» сөзін күнделікті естіп жүрміз. Мен өнім өндіруде немесе қызмет көрсетуде сапаны қамтамасыз етудің маңыздылығын ешкімге түсіндірудің қажеті жоқ екеніне сенімдімін.