Тұтынушыларды алдаудың амалдары

Тұтынушыларды  алдаудың   амалдары

Тұтынушыларды   алдаудың    амалдары

Тұтынушыларды   алдау. Сарапшылар  бөлшек  сауда  дүкендеріндегі тұтынушыларды  алдаудың   негізгі   схемаларын   еске  салды.  Клиенттерді  алдау   жағдайлары  азайып  кетті немесе  мүлдем  жоқ  деп   айтуға   келмейді.  Бүгінде  үлкен  сауда   дүкендерінде   клиентті   алдаудың  құрылымы  өзгерді. Тұтынушыларды  алдау жаңа  кассалық аппараттар мен бейнебақылау камераларының көп болуына қарамастан жалғасуда. Сарапшылар  дүкенде  тұтынушы  алдаудың қандай түрлеріне тап болуы мүмкін екендігін айтуда.  Сонымен  заңгер  Иван Соловьев маркетологтар қолданатын зиянсыз амалдарды еске түсірді: залдарда  музыка, тауарлардың белгілі бір көрмесі, тегін дәмдер, жеңілдіктер және адамды көбірек сатып алуға итермелейтін көптеген басқа амалдар бар. Ол адалдық карталарын және адам олар үшін көп ақша жұмсаған кезде пайда болатын басқа бонустарды да  назардан  тыс  қалдырмады.

Алайда, бұл операциялар кассаларда немесе сатушылар мен кассирлердің сауда залдарында ұшырасатын  әрекеттермен салыстырғанда іс жүзінде тұтынушыларға аса  зиянды емес. Ал сауда залдарында  олар жапсырмаларды  өзгерте  алады,  қажет  болғаннан  көп  салмақ көрсете алады  немесе  жақсы   өнімді    жаман    заттармен    араластыра   алады.

Жеке алдау  орыны  ол  касса болуы мүмкін. Ол тауарды бірнеше рет "кездейсоқ" ұрып жіберуі әбден  мүмкін. Әсіресе егер сатып алынған тауар  өте көп болған жағдайда. Сондай-ақ кассирлер сатып алушылардың чектерін жеке деректерін анықтау үшін немесе тауарды "қайтару" үшін де алдау әдісін қолдана  алады.  Дүкендегі  кассирлердің барлығы  алаяқтық жасай береді деуге болмайды. Бірақ көп нәрсе дүкеннің саясатына, тіпті клиенттердің өздеріне байланысты орын алып жатады.

"Үнемі тұтынушыларды  алдауды  әдетке айналдырған  кассирлерді бірден аңғаруға болады. Өйткені олардың тәжірибесі мол,  адамдарды жақсы таный алады.  Олар  кімді алдауға болатынын және кімді қажет етпейтінін түсінеді.

Сонымен қатар, кассирлер мен сатушылар арзан өнімді қымбат бренд ретінде  кассада соғып жіберуі де  мүмкін. Бұл да алдаудың кең таралған түрі.  Алдауды әртүрлі акциялар кезінде кездестіруге болады. Ең көп таралған нұсқа - "1+1 акциялары", онда  сатып  алушы  бір өнімді алады.  Ал екінші өнім сатушының  қалтасына түседі. Сонымен қатар, сарапшылар жарнамалық баға белгілері бар "ойын", әдетте алдаудың ең кең таралған және қарапайым әдісі екенін айтады.