Ресейлік Robokassa сервисінің CEO Татьяна Глазачева және оның қазақстандық әріптесі Владимир Джабаров сұрақтарына жауап берді. Сұхбат " финтех Шекарасыз. Цифрлық Еуразия " жобасы аясында төлем жүйесінің өкілдері екі ел арасындағы e-commerce трендтері туралы айтып берді.
Кез келген платформа үшін төлем модульдері
- Татьяна, Robokassa немен айналысатынын анықтайық?
Татьяна Глазачева: бұл интернет-кәсіпкерлерге өз дүкендерінде төлемдерді әртүрлі тәсілдермен қабылдауға мүмкіндік беретін қаржылық қызмет: банк карталары, терминалдар, ұялы телефондар, Apple Pay, Samsung Pay, Google Pay, электрондық әмияндар. Robokassa-бүкіл әлем бойынша ақша аударымдарының Paysend Британдық финтех тобының бөлігі.
Ресейде Robokassa-19 жылдық тарихы бар ең ірі төлем қызметтерінің бірі. Осы уақыт ішінде 330 мыңға жуық интернет-компания оның қызметтерін пайдаланды.
- Владимир, Сервис Қазақстанға қалай және қандай мақсаттармен келді?
Владимир Джабаров: Robokassa біздің елге 2018 жылы келді және 2020 жылдың басынан бастап толық жұмыс істеді. Компанияның Қазақстандағы мақсаттары Ресейдегі сияқты-микро -, шағын және орта компанияларға өз бизнестерін дамытуға көмектесу.
- Презентациядан қазақстандық онлайн-сатушылар үшін арнайы бірнеше шешім дайындағаныңыз белгілі болды. Олар туралы толығырақ айта аласыз ба?
В. д.: мерчанттың Қазақстанда, әсіресе, Микробизнес туралы айтатын болсақ, ауыруы көп. Ол макияж курстарын сатады делік. Тіпті адамның көмегімен веб-сайт жасағаннан кейін, ол үшін төлемді біріктіру нақты бас ауруына айналады. Сатушылар, әсіресе шағын компаниялар деңгейінде, банктермен, қаржымен және басқалармен байланысты барлық нәрселермен байланысудан қорқады. Олар құжаттардың бумасын көреді және дүрбелеңге түседі. Robokassa мұны қалай қабылдауға болатындығын біледі.
Біріншіден, біз қазақстандық компаниялар пайдаланатын барлық CMS-ке ықпалдастыруға болатын 70-ке жуық модуль жасадық. Яғни, ең аз Бизнестің иесіне төлем модулін қосу үшін айтишник қажет емес.
Сізде Tilda сайты бар делік, теңгемен төлемдерді қабылдауды сіз тек екі рет шертіп баптай аласыз – бізден код алып, өзіңізге қоя аласыз. Және ол кез-келген платформада жұмыс істейді.
- Менің таныстарым онлайн-марафонды лендингте қалай өткізгендерін айтып берді, бірақ сатып алу кезеңінде көптеген клиенттер төлемнің түсініксіз схемасына байланысты жоғалып кетті. Robokassa модулінің көмегімен банальды "Төлеу" батырмасын енгізе отырып, олар конверсияны ондаған есеге арттырды.
В. д.: шынында да, сатып алушы оған қажетсіз және түсініксіз әрекеттер жасамауы керек. Бірақ қазір біз одан әрі қарай жүрдік. Егер сізде сайт болмаса да, төлем сілтемелерін пайдалануды ұсынамыз. Яғни, адам сізге Instagram-да бірдеңе сатып алғысы келетінін жазды. Сіз оған төлем сілтемесін жібере аласыз, ол арқылы ол арнайы пішінге түседі. Онда ол карта деректерін енгізеді, Оларды 3D Secure растайды және бірден төлейді.
Сонымен қатар, бізде Instagram-да жиі қолданылатын Taplink қызметіне арналған модуль бар. Төлемді ол арқылы да қабылдауға болады.
– Әр түрлі инфобизнесмендер, соның ішінде блогерлер де сіздің аудиторияңыз деп айтуға бола ма?
В. д.: өте дұрыс. Олар ескі тәсілмен төлемді жеке картаға қабылдауды жалғастыра алар еді. Бірақ мұндай төлемдерді қанша төлеуге болады? Күніне 10, 20. Ал егер клиенттер ағыны өссе? Немесе егер басқа елден келген адам сіздің курсыңызды төлеп, оған бірден қол жеткізгісі келсе және сіз таңғы үште болсаңыз және осы уақытта ұйықтасаңыз? Robokassa модулінің көмегімен клиент төлем жасайды және бірден мазмұнға автоматты түрде қол жеткізеді, оның қай жерде және қай уақытта болатыны маңызды емес.
- Сіз Қазақстаннан қанша компанияны қостыңыз?
В. д.: бір жарым жыл ішінде олардың саны 1300-ден асты.
Жиынды ашқан ел
- Сатушылар арасында өте сүйікті емес тағы бір операция-фискализация. Robokassa бұл мәселеде қалай көмектеседі?
В. д.: шынында да, қолданыстағы заңнамаға сәйкес, кез – келген сатып алу кезінде – офлайн немесе онлайн-сатушы фискалдық чекті алып тастауға міндетті.
Әдетте бұл келесідей болады: күні бойы интернет-дүкен төлем жасайды, содан кейін кешке сатушы отырады және барлық 10, 100 немесе 300 чектерді өз қолымен жояды. Сатып алушы сатып алу кезінде Чекті талап етуі мүмкін және оны дереу беру керек.
Біз бұл процесті автоматтандырдық және фискализация төлем кезінде жүреді. Деректер автоматты түрде фискалдық деректер операторына жіберіледі, чек дереу жойылады және қажет болған жағдайда оны сатып алушыға беруге болады. Ең бастысы, біз бұл қызметті кез-келген саудагерге тегін ұсынамыз.
-Сіз қазақстандық онлайн-сатушылар үшін үшінші маңызды нұсқа туралы айттыңыз. Оның мәні неде?
В. д.: біз түрлі елдерді "басқаруды" өте жақсы білеміз. Яғни, сатушыға бүкіл әлемнен төлемдерді тез қабылдауды қамтамасыз етіңіз.
Қазақстандық интернет-дүкенде Еуропадан банк арқылы төлем ашу бір айдан үш айға дейін уақытты алады делік. Біз елдерді үш сағатқа дейін аша бастадық. Осылайша, клиенттер тек жергілікті ғана емес, бүкіл әлем бойынша сауда жасауға мүмкіндік алды. Мысалы, біздің жұмысымыздың бір жарым жылында Қазақстаннан Ресейге сату еселеп өсті.
E-commerce-бұл тек Қазақстан нарығы ғана емес
- Сіздің "Шекарасыз ФинТех"форумындағы презентацияңыздың бір бөлігі осыған арналды...
А.ж.: біз 2020 және 2021 жылдардағы деректерді салыстырдық. Ресейден Қазақстаннан сатып алушылар ағыны қашанда болды және ол өсе берді. Бірақ қазақстандық интернет-дүкендерге шетелге сатылымдар орнатуға мүмкіндік бере отырып, біз айтарлықтай өсімді атап өттік.
- Екі жылдың қорытындысы бойынша тағы қандай трендтерді атап өттіңіз?
А. Г.: әлем өте тез өзгереді және пандемияның арқасында e-com тарихы біздің көз алдымызда жасалады. Біз пандемияға экспорттық ағындардың қалай жолға қойылғанын, проблемалар ғана емес, сондай-ақ көптеген мүмкіндіктер туындағанын атап өттік. Онлайн-сауда көлемі өсуде, онда жаңа сегменттер пайда болады. Айта кету керек, бұл бәріне тез жауап береді және микробизнесті өзгертуге дайын. Яғни, ірі компаниялар ойланып, санаса да, шағын бизнес бәрін іске қосып, сатады. Оның ішінде шетелге.
– Яғни, елден тыс жерлерде сатуды шектеу тек техникалық болды ма?
В. д.: Мен үш аспектіні бөліп көрсетер едім. Біріншіден, әрине, техникалық, оны біз өз тарапымыздан барынша жеңілдеттік. Екіншісі-сатып алушының мінез-құлқы. Пандемияға дейін біреу желіде сатып алудан қорықты, біреу дүкенге жаяу баруды жөн көрді. Бірақ жағдай өзгерді-және ол "онлайн немесе ештеңе"болды. Яғни, пандемия мінез-құлық үлгілерін өзгертті, тұтынушылардың жаңа тәжірибесін жасады.
Үшінші: қазақстандық сатушының өзі ментальді түрде өзгерді. Ол өнімді немесе мазмұнды сатса да, жеткізу әлдеқайда жеңілдейді. Оның ішінде біздің компанияларымызға айқын түсініктің болғаны өте маңызды: e-commerce – бұл Қазақстанның нарығы ғана емес, ол бүкіл әлем.
Пікірлер
Комментарий қалдыру үшін порталға тіркеліңіз немесе кіріңіз
Авторизация через