Пандемия кезінде балалардың ақыл-ой дамуы баяулады
Карантин және оқшаулау кезеңінде балалар төрт қабырғаға және гаджеттерге көбірек уақыт бөле бастады. Бұл олардың ақыл-ой дамуына әсер етті. TengriMIX ғалымдары осындай қорытындыға келді.
Ресей білім академиясының жаңа зерттеуінде пандемия басталғанға дейін орта мектеп жасына дейінгі бала гаджеттер үшін аптасына 24 сағат өткізгені айтылған. Алайда, пандемия бұл көрсеткішті арттырды және балалар ойындарға, мультфильмдер көруге және желіде сөйлесуге көбірек уақыт бөле бастады.
Зерттеу көрсеткендей, ұлдар бейнелер мен ойындарды көруге бір жарым есе көп уақыт жұмсайды. Зерттеушілер балалардың тек 12 пайызы гаджеттерді ата-аналарымен бірге пайдаланады, ал балалардың көпшілігі (62 пайызы) құрылғыларды өздері пайдаланады, ал тағы 20 пайызы өзгелердің көмегіне жүгінеді.
Ресейлік зерттеушілер балалардың карантин кезеңінде қалай дамып жатқанын байқады. Пандемия басталғанға дейін және бір жылдан кейін ғалымдардың зерттеуінен 600-ден астам бала өтті. Зерттеушілер балалардағы есте сақтау мен зейіннің дамуын, шоғырлану, өзін-өзі ұстау және эмоцияларын бақылау қабілеттерін қадағалады. Әр баланың үлгерімін есептей отырып, ғалымдар пандемиядан бір жыл өткен соң динамика айтарлықтай нашарлағанын білді. Мектеп жасына дейінгі балалардың эмоционалды және танымдық дамуы төмендеді.
"Біздің зерттеуіміз бұрыннан келе жатыр. Біз оны пандемия кезінде де өткіздік. Пандемияға дейін өскен балалармен салыстырғанда, сол бес-жеті жастағы мектеп жасына дейінгі балалар, өкінішке орай, мінез-құлықты басқарудың, өзін-өзі реттеудің, кейбір импульстарын тежеу қабілетінің төмен деңгейін көрсетеді. Жалпы, бұл даму қарқынының төмендегенін көрсетеді", - деді Рао психологиялық институтының академигі Александр Веракс.
Пікірлер
Комментарий қалдыру үшін порталға тіркеліңіз немесе кіріңіз
Авторизация через