
фото: pixabay.com
Қазақстанда электронды коммерцияның үлесі қарқын ала бастады және Қытай маркетплейстері арқылы жеткізілетін сәлемдемелердің саны артып келеді, деп хабарлады "Сапалы Қазақстан" порталы.
Digital Business «Қазпошта» АҚ электронды коммерция және жөнелтілімдерді жеткізу бизнесі бойынша басқарушы директоры Дамир Мейрамбековпен нарықтың қалай өзгере бастағаны, «Қазпошта» қандай технологияларды енгізіп жатқаны туралы әңгімелесті.

Фото: pixabay.com.
Мынаны білу керек
• Қытайдың электронды коммерциясы дамып барады. Егер бұрын американдық компаниялар онлайн саудада көшбасшы болса, қазір Temu, Taobao және AliExpress сияқты қытай алпауыттары бірінші орынға шықты.
• Қытай базарлары тұтынушыларды жақсы түсінеді. Олар ЖИ-ке, тікелей трансляцияға және көп арнаға сүйенеді. "Мұның барлығы өз тұтынушыларының қалауын жақсырақ білу және тауарды көбірек сату мақсатында жасалады. Олар бізге не ұнайтынын, біздің қаншалықты жиі алатынымызды, қайдан және қашан сатып алатынымызды және орташа есепшоттың қандай екенін жақсы біледі", - дейді Мейрамбеков.
• Қазақстандықтар шетелдік нарықтарға сене бастады. Temu пошталық жеткізілімдерінің орташа салмағы 200–350 г-нан 1 кг және одан да көпке дейін өсті.
• Жылдамдық – шешуші фактор. Бұрын Қытайдан жеткізу 45 күнге дейін созылатын. Cargo-to-Mail сервисінің іске қосылуымен уақыт аралығы 15 күнге дейін қысқарды. Сатып алулардың 80% -ы импульсивті түрде жүзеге асырылады және жылдам логистика бәсекелестік артықшылыққа айналады.
Пікірлер
Комментарий қалдыру үшін порталға тіркеліңіз немесе кіріңіз
Авторизация через