Ресейде суборбитальды туризм үшін қайта пайдалануға болатын кеме жасалды

Ресейде суборбитальды туризм үшін қайта пайдалануға болатын кеме жасалды

Туристер жеңіл салмақта тек орындықтың үстінде ғана емес, сонымен қатар кемеден тыс жерде де жүзе алады
Роскосмосқа кіретін "Энергия" зымыран-ғарыш корпорациясы ғарыштық туристер мен биіктіктегі парашютпен секіру үшін суборбитальды кемені патенттеді, деп хабарлайды ТАСС.

"Өнертабыстар тобы – бұл ғарыштық туризм, биіктіктегі парашютпен секіру және басқалары үшін пайдалануға болатын тік ұшу және қону арқылы бірнеше рет қолданылатын ғарыш аппараттарын басқару және жобалау", - делінген федералды Өнеркәсіптік меншік институты таратқан өнертабысқа патентте.

Патентке сәйкес, ұшуға қатысушылар ғарыш кеңістігінің вакуумын ғарыш кеңістігі арқылы сезіне алады: "ұшу барысында экипаж мүшелері ғарыш кеңістігінің ерекшеліктерін физикалық тұрғыдан сезінуі тиіс, сондықтан экипаж герметикалық капсуладан тыс, тікелей ашық ғарыш кеңістігінде, ғарыш кеңістігінде болады".

Әзірлеушілер дизайн есебінен төмендеген кезде кеменің максималды жылдамдығы 1 км/сек аспайды, сондықтан жылу жүктемелері шамалы болады деп мәлімдейді. Кеме шамамен үш минут салмақсыз. Осы уақыт ішінде туристер орындықтың үстінде ғана емес, сонымен қатар фалдың көмегімен дайындалған және бекітілген жағдайда кеменің сыртында "жүзе" алады.

Сондай – ақ, әзірленген құрылғы парашютпен секірудің биіктігін едәуір арттыруға көмектеседі-шамамен 100 км.

"Парашют костюміндегі спортшы марш қозғалтқышының жұмысы аяқталғаннан кейін траекторияның кез – келген нүктесінде кемеден кете алады (50 км-ден жоғары, Ол катапуль креслоларын қолдана алады немесе жай ғана кемені аяғымен итере алады", - делінген патентте.

Ұшу схемасы

Ұшу алдында экипаж мүшелері катапуль креслоларында орын алады деп болжанады. Марш қозғалтқышының әсерінен кеме шамамен 40-50 км-ге дейін көтеріледі, содан кейін 100 км биіктікке дейін баллистикалық ұшуды жүзеге асырады.максимумға жақын биіктікте кеме қалқандарды шығарады, содан кейін тежеу және түсіру басталады. Аппаратты аэродинамикалық басқару қалқандардың жағдайын өзгерту арқылы жүзеге асырылады. Төмендеудің соңғы кезеңінде марш қозғалтқышы қайтадан іске қосылады, жер алдында жылдамдық нөлге дейін төмендейді.