
фото: https://pixabay.com/ru/
Оқушылар психологиялық қауіпсіздік мәселелеріне саналы түрде қарай бастады. "Досболайық" бағдарламасының аралық қорытындылары жарияланды.
ҚР Білім министрлігі "Өркен" балалардың әл-ауқатының ұлттық ғылыми-практикалық институты "Досболайық" буллингке қарсы бағдарламасын іске асырудың аралық қорытындыларын ұсынды.
Диагностикалық сауалнамаға 20 мыңнан астам оқушы, олардың ата-аналары мен пилоттық мектеп педагогтары қатысты.
Респонденттер атап өткендей, олардың психологиялық қауіпсіздікті қамтамасыз ету жөніндегі іс-шараларға қатысу белсенділігі апробацияның басталуымен салыстырғанда бес есеге жуық өсті.
Нәтижелер көрсеткендей, пилоттық мектептерде тұрақты оң динамика байқалады:
* мұғалімдер мен оқушылар арасындағы қарым-қатынас жақсарды;
* мектепте тыңдауға және көмектесуге дайын ересек адам бар екенін сезінетін балалар саны үш есе өсті;
* оқушылар арасындағы қарым-қатынас мейірімді бола бастады;
* оқушылар арасында мазақ ету және қорлайтын лақап использования қолдану жағдайлары азайды;
* мұғалімдер әкімшілік пен әріптестердің қауіп-қатері мен қысымына аз ұшырайды.
Әзіл зиянсыз болуы мүмкін, бірақ қорқыту және кибербуллинг — бұл заңды бұзу.
Бұл үшін қарастырылған:
ата-аналарға айыппұл-10 АЕК;
қайта бұзылған жағдайда - 30 АЕК (110 760 теңге);
егер зорлық — зомбылық жасаушы 12 жастан 16 жасқа дейін болса, ата-аналар немесе қамқоршылар жауапты болады.
Неліктен бұл маңызды? Әр баланың мектепте, интернетте және өмірде құрметтеуге, қауіпсіздікке және зорлық — зомбылықтан қорғауға құқығы бар.
Қорқытуға тап болды-үндемеңіз!
Психологпен сөйлесіңіз.
Бала құқықтары жөніндегі уәкілге хабарласыңыз.
111 байланыс орталығына қоңырау шалыңыз — Сіздің құқықтарыңыз мемлекеттің қорғауында.
Айта кетейік, "Досболайық" отандық антибуллинг бағдарламасы барлық мектептер мен колледждерде осы жылдың 1 қыркүйегінен бастап енгізіле бастайды. Қазіргі уақытта бағдарламаны апробациялау еліміздің тоғыз өңіріндегі 50 мектепте жүргізілуде.
ҚазАқпарат
Пікірлер
Комментарий қалдыру үшін порталға тіркеліңіз немесе кіріңіз
Авторизация через