Германияның орыс қаласында фуникуляр жаңартылды

Германияның    орыс    қаласында        фуникуляр    жаңартылды

Германияның    орыс    қаласында     фуникуляр    жаңартылды

Қара  орманның  ең    биік   тауындағы   бұл   фуникуляр  1913   жылы   Баден-Баденде  салынған. Қазір  мұнда  сегіз  миллион   еуроға  техникалық    көрікті   жаңғырту   аяқталды. Германияның   Баден-Баден   қаласы   тарихи   түрде  осы  мемлекеттің   ең   орыс   қаласы  деп аталады.   Фуникулярды   Меркур    тауына  (Merkurbergbahn) жаңартуды   аяқтады.

Dpa  ақпарат  агенттігінің   хабарлауынша,  жалпы   төрт   жылға    созылған   жұмыстарға   сегіз миллион  евро  жұмсалды. Олар  осы   көлік  құралын   пайдалануға   рұқсатты   және  техникалық көрнекті  орынды   ұзарту   үшін  қажет  болды.   Барлығы   бастапқы   сметаға   сәйкес және көзделген    мерзімде    жүзеге   асырылды.

.Меркур  тауындағы   фуникуляр.                              

Баден-Баден  фуникулярының   жаңа   вагондары

 

2013   жылы   вагондар   осылай   көрінді

 

1937  жылғы   пошта   ашық   хаты

Электрлік  және   басқа   жабдықтарды   ауыстырудан,   жаңа   кассалық    жүйелерді   орнатудан, қалың   болат   арқандармен  жабдықтаудан басқа,  фуникулярлар   кедергісіз   жасалды  -  олар мүгедектер   арбалары    мен   балалар   арбаларына   арналған    пандустапен  жабдықталды және    оларға    вагондарда    орын    ұсынды.  Жаңа    вагондардың   өзі    шамамен  бір  метрге   созылып,    жаздың     ыстық  күндерінде ауаның    қатты    қызып     кетуіне    жол   бермеу     үшін   қосымша     желдету    жүйелерімен жабдықталған.   Сыртқы    жағынан,  олар   тарихи    көрініс  беруге    тырысты.   Олар   өткен ғасырдың    басындағыдай    ағаш    тақтайшалармен   қапталған.

Баден-Баден   фуникуляры.   

Жолаушыларды    қара   орманның  ең  биік   тауына   апаратын   фуникуляр   шамамен   670 метрлік    Меркур  1913   жылы    пайдалануға    берілді.  370   метрге   жуық   биіктік айырмашылығы    мен   1200    метрлік   қашықтықты    вагондар   бар  - жоғы   бес   минут   ішінде-сағатына   30    шақырымға    дейін    жылдамдықпен    жүріп    өтеді.   Бұл    жағдайда    көтеру көлбеуі   23-тен   58   пайызға   дейін.

2019   жылы   бұл   көлік   құралын   шамамен  280   мың   адам   пайдаланды.   Жаңа   вагондар әрқайсысы     38      жолаушыға     арналған,  бірақ     пандемия     кезінде    олардың    ең     көп саны    20-мен    шектеледі.   Фуникулярдың      қайтадан     жұмыс    істейтін     нақты    күні   әлі белгісіз   және   аймақтағы   коронавирустық    инфекцияның    таралу    деңгейіне    байланысты.