Бизнес көшбасшыларын Еуропалық жетілу моделі несімен қызықтырады?

Бизнес көшбасшыларын  Еуропалық жетілу моделі несімен қызықтырады?

       Жолбасы. Еуропалық сапа менеджменті қорының (бұдан әрі – EFQM) еуропалық компаниялармен құрылғанын ескерсек, EFQM моделінің соңғы нұсқасы алдыңғы нұсқалар сияқты еуропалық құндылықтар жиынтығын қамтығаны таңқаларлық емес. 

       EFQM моделі-бұл жаһандық деңгейде мойындалған құрылым, оның негізгі міндеті ұйымдарға өзгерістерді басқаруға және олардың қызметінің тиімділігін арттыруға көмек көрсету болып табылады. 1990 жылы қабылданғаннан бері бірнеше жылдар ішінде Модель тек өзектілігін ғана емес, сонымен қатар ұзақ мерзімді перспективада тұрақты жетістікке жетуді қалайтын ұйымдарға деген сұранысты сақтауға мүмкіндік беретін бірқатар жақсартулардан өтті. 

        Қазақстандық сапа және инновациялық менеджмент ұйымы (бұдан әрі-КОКИМ) Efqmc 2009 ұлттық серіктесі бола отырып, өз қызметін Еуропа, Азия, Таяу Шығыс және Американың 50 мыңнан астам ұйымына бизнес жүргізудің эталонына айналған  модельдің тұжырымдамасын түсіндіруге бағыттайды.

      Модель тұжырымдамасы мен құрылымы. Модельдің мазмұны мен құрылымы жылдар бойы өзгеріп отырса да, оған негізделген негізгі қағидалар өзгеріссіз қалады. Ұйымның көлеміне және оның қызмет секторына қарамастан, модель тұжырымдамасы бүгінгі күні өзекті болып табылады. EFQM моделінің 2020 жылғы соңғы басылымы келесі принциптерді белгілейді:

- тұтынушының сұраныстары мен күтулерінің басымдығы;

- ұзақ мерзімді табысқа жету үшін барлық мүдделі тараптардың қажеттіліктерін қанағаттандыру:

- ұйымның бір нәрсені неліктен жасайтыны, оны қалай жасайтыны және өз әрекеттерінің нәтижесінде қандай нәтижеге қол жеткізетіні арасындағы себеп-салдар байланысын түсінудің маңыздылығы.

       Қор EFQM моделін қолданатын кез келген ұйымның оның мәлімделген құндылықтары мен қағидаттарына сәйкес әрекет етуін күтеді.

EFQM моделінің теориялық және практикалық негіздері. Модель ұйымдарға бәсекеге қабілеттілікті сақтау және халықаралық танымалдылыққа ие болу үшін ұйымдастырушылық мүмкіндіктерін қайта құру негізінде болашақта жүзеге асырылуы қажет басты өзгерістер туралы шешім қабылдауға мүмкіндік береді.

       EFQM моделі келесі тәсілдер негізінде болашаққа бағытталған ұйымдармен ынтымақтастық қалыптастырады:

  1. қазіргі заманғы ұйымдар мүдделі тараптар үшін тұрақты құндылықтарды құру және қамтамасыз ету үшін жеткіліксіз, сонымен бірге олар жұмыс істейтін экожүйеге қамқорлық жасауы керек. Экожүйе-бұл қоршаған орта ғана емес, сонымен бірге қоғам.

  2. Ұйым көп дәрежеде мүдделі тараптармен ынтымақтастық пен өзара сенімге негізделген басшылық жасау стилін ұдайы жетілдіріп отыруға тиіс.

  3. адамдармен жұмыс жасауда жаңа қатынастар құру, олардың қабілеттері мен мүдделерінің алуан түрлілігін өз тәжірибесіндегі құндылық ретінде тану.

  4.  өзгерістерді және ағымдағы қызметті тиімді басқару ұйымға болашақта тұрақты нәтижелерге қол жеткізуге көмектеседі.

  5.  шығармашылық пен инновацияны, сондай-ақ бүкіл ұйымдағы серпінді ойлауды дамыту өсіп келе жатқан құндылықты қалыптастырудағы және тиімділік деңгейін арттырудағы айқындаушы фактор болып табылады.

  6. жаһандық және жергілікті қолайсыз факторларға өзінің тұрақтылығын сақтай отырып, оларға неғұрлым тиімді ден қою үшін мүмкіндіктер мен қауіптерді анықтау қабілеті;

  7. көшбасшылыққа қол жеткізуге мүмкіндік беретін креативтілік пен ынтымақтастыққа негізделген ұйымдастырушылық мәдениетті дамыту болып табылады

 

      EQM бойынша лицензияланған тренингтер туралы толығырақ ақпаратты Стандарт.kz порталынан таба аласыз.

       Аккредиттелген тренер, EFQM бағалаушысы, профессор Азат Абдрақманов.