Сапа менеджменті жүйесінің стандарттары

Сапа менеджменті жүйесінің стандарттары

Сапа менеджменті жүйесінің стандарттары

ИСО халықаралық ұйымы халықаралық стандарттарды, оның ішінде менеджмент жүйелері бойынша халықаралық стандарттарды әзірлеумен айналысады.

ISO менеджмент жүйесінің стандарттары (MSS) ұйымдарға өз мақсаттарына жету үшін жұмысын жақсартуға көмектеседі және қызметкерлердің хабардарлығын, көшбасшылықты және көшбасшылықты арттыру арқылы өзін-өзі бағалаудың, операциялар мен процестерді түзетудің және жетілдірудің үздіксіз цикліне рефлексивті түрде қатысатын ұйымдастырушылық мәдениетті қалыптастырады.

Ұйым үшін тиімді басқару жүйесінің артықшылықтары:

Ресурстарды тиімді пайдалану және қаржылық көрсеткіштерді жақсарту.
Жақсартылған тәуекелдерді басқару және адамдар мен қоршаған ортаны қорғау.
Келісілген және жетілдірілген қызметтер мен өнімдерді ұсыну қабілетінің жоғарылауы, осылайша клиенттер мен басқа да мүдделі тараптар үшін құндылықты арттырады.
MSS-жаһандық басқару, көшбасшылық стратегиялары, сондай-ақ тиімді және пәрменді процестер мен практикалар саласында тәжірибесі бар халықаралық сарапшылар арасындағы консенсустың нәтижесі. MSS стандарттарын кез - келген ұйым енгізе алады-үлкен немесе кіші.

Өз өнімдерінің сапасын жақсарту және клиенттердің үміттерін қанағаттандыру туралы сұрақтары бар ұйымдар үшін ИСО-да жауаптар бар.   Бұл стандарттарды кез-келген ұйым, оның қызметі мен басқару нысанына қарамастан қолданады. Өзінің бірегейлігіне байланысты бұл стандарттар Гиннестің рекордтар кітабына енгізілді. ИСО 9000 сериялы стандарттар тобы Сапа менеджментінің әртүрлі аспектілерін қамтиды және осы сұрақтарға жауап береді.

Сапаны басқару бойынша ИСО 9000 стандарттар тобы:

- ISO 9000 " сапа менеджменті жүйелері. ISO 9000 стандарттарының бүкіл отбасында қолданылатын ұғымдар мен тілді қамтитын негізгі ережелер мен сөздік;

- ISO 9001 " сапа менеджменті жүйелері. Талаптар".  Бұл стандарт сертификаттау мақсаттарына арналған. Осы стандарт бойынша сертификаттауды қалайтын ұйымдар ISO 9001 белгілеген барлық қажетті талаптарды орындауы керек;

- ISO 9004 " сапа менеджменті. Ұйымның сапасы. Ұйымның тұрақты жетістігіне қол жеткізу бойынша нұсқаулық". Осы стандарт ИСО 9000:2015 келтірілген сапа менеджменті қағидаттарына сәйкес күрделі, талап етілетін және үнемі өзгеретін ортада тұрақты табысқа қол жеткізу бойынша ұйымдарға арналған нұсқаманы қамтиды. Оларды бірге қолданған кезде сапа менеджменті принциптері ұйымның құндылықтары мен стратегияларын біріктіретін негіз бола алады.

ISO 9001: 2015 стандартының соңғы нұсқасы технологиялық тәсілді тәуекелдерді бағалауға негізделген ойлаумен біріктіріп, ұйымның барлық деңгейлерінде "жоспарлау-орындау-тексеру-әрекет" циклін қолданды. Сондай-ақ, Стандарттың бұл нұсқасы басқа басқару жүйелерімен оңай үйлеседі және салалық сапа стандарттарына (автомобиль, аэроғарыш, медицина және т.б.) берік негіз береді және реттеуші органдардың қажеттіліктерін ескереді.

ISO 9001 ұйымдарға тұтынушыларға үнемі сапалы өнімдер мен қызметтерді ұсына алатындығын көрсетуге көмектеседі. Сондай-ақ, бұл олардың процестерін оңтайландыру және олардың жұмысын жақсарту құралы ретінде әрекет етеді. Бұл ұйымның клиенттердің қажеттіліктерін қанағаттандыру қабілетін арттырады және өсу мен тұрақты жетістікке берік негіз береді.

Бүгінгі таңда 170-тен астам елдегі миллионнан астам компаниялар мен ұйымдар ISO 9001 бойынша сертификатталған.

ISO 9001 стандартын өзіңіз енгізе аласыз немесе тәжірибелі мамандарды тарта аласыз. Бұл ретте Сізге сапа мен инновациялық менеджменттің Қазақстандық ұйымы көмектеседі. Кеңес беру қызметтері мен оқыту қызметтеріне өтінімді біздің порталдағы "Біздің жобалар мен қызметтер"бөлімінде қалдыра аласыз.