Пандемия адамдарды ғаламторға телміртіп қойды
Коронавирустық пандемия өмірді бұрын және кейін деп бөлді. Ол күнделікті өмір мен болашақ жоспарларды түбегейлі өзгертті. Бүгінде бизнес өзгеруді керек ететін жағдайларға тез бейімделуге мәжбүр болды. Пандемия және онымен байланысты шектеулер сақтандыру бизнесінің өзіне ғана емес, сонымен қатар оның даму тәсілдеріне де елеулі әсер етті. Өмір біртіндеп онлайн режиміне өтуде.
Қашықтан қызмет көрсету үрдісі биылғы жылы ғана емес, әлдеқайда ертерек пайда болды. Бұл технологияның қарқынды дамуымен байланысты, ол әртүрлі шешімдердің "цифрландырылуын" едәуір арзандатып, жеңілдетті. Сақтандыру өнімдерін Y ұрпағының адамдары белсенді пайдалана бастады. Орта жастағы адамдар өмір мен денсаулықтың құндылығы туралы ойлайды. Сонымен қатар олар әртүрлі ұзақ мерзімді қаржылық мақсаттарға ие болады. Осыдан өмірді сақтандыру өнімдеріне деген жоғары қызығушылық пайда болады.
Пандемия "интернетке шығу" трендін айтарлықтай күшейтті. Бұл "алыстан" сатып алуды, оның ішінде сақтандыру қызметтерін қоса алғанда, түрлі қызметтерді сатып алуды тек жас адамдар ғана емес, аға буын өкілдері де артық көре бастады.
Бізге ғана емес, өмірді сақтандырудың барлық сегментіне жаңа шындыққа ену нарықтың басқа сегменттеріне қарағанда қиынырақ болды. Өмірді сақтандыру бағдарламалары жеке болғандықтан, олар әр клиенттің нақты мақсаттарына бейімделеді.
Пікірлер
Комментарий қалдыру үшін порталға тіркеліңіз немесе кіріңіз
Авторизация через