Lego ойыншықтардағы гендерлік стереотипті жоюға тырысуда

Lego ойыншықтардағы  гендерлік  стереотипті  жоюға  тырысуда

Lego ойыншықтардағы  гендерлік  стереотипті  жоюға  тырысуда

Ең ірі ойыншық өндірушілерінің бірі Lego өзінің дизайнерлеріндегі гендерлік  стереотиптерді  жоюға  ниет етуде. Lego жаһандық зерттеуден кейін осындай шешім қабылдады. Оның нәтижелері бойынша ұлдар мен қыздардың ойындары мен болашақ мансабына деген көзқарас бірдей емес.  Зерттеушілер Guardian-дің айтуынша, қыздар компанияның әртүрлі ойыншықтарымен көбірек ынталы және сенімді ойнайды, ал ұлдар қыздарға арналған дизайнерлерді өздеріне күледі деп алаңдап, қолдарына алмайды екен.

Lego үшін зерттеу жүргізген компанияның директоры Мадлен Ди Нонноның айтуынша, ұлдардың ата-аналары ықтимал келеке-мазаққа байланысты балаларынан да көп зардап шегеді.

"Себебі, ер адаммен байланысты мінез-құлық қоғамда жоғары бағаланады. Адамдар "әйелдік" мінез - құлықтың құнды және маңызды екенін түсінбейінше, ата-аналар мен балалар арасында бұл көзқарастар сақталады", - дейді Ди Нонно.

Зерттеуге Ресей, Қытай, Чехия, Жапония, Польша, АҚШ және Ұлыбританиядан шамамен 7000 ата-ана мен 6 жастан 14 жасқа дейінгі балалар қатысты.

Lego бұдан былай өндірілген өнімді "ұлдарға" және "қыздарға"арналған тауарларға бөлмейді. Lego жаһандық зерттеуден кейін осындай шешім қабылдады.