Алматыда кептеліс болмас үшін жолдағы көлік саны 170 мыңнан аспауы керек

Алматыда кептеліс болмас үшін жолдағы көлік саны 170 мыңнан аспауы керек
фото: pexels.com

Сарапшылар Астана мен Алматы қалаларындағы трафикті зерттеді. Олар жолдың шекті жүктемесі бір уақытта жылжып келе жатқан көліктердің санына байланысты екенін анықтады. Бұл кептелістің ұлғайып, салдарынан жолдағы уақыттың артуына әкеледі. Астанада жолдың шекті жүктемесі бір мезгілде 136 мыңнан астам көлік қозғалғанда байқалады. Алматыда бұл көрсеткіш — 205 мың көлік, деп жазды kaz.inform.kz. 

Сонымен қатар, Sergek ITS мамандары Астанада бір мезгілде 100 мыңнан аспайтын, ал Алматыда 170 мыңнан аспайтын көлік қозғалған жағдайда ыңғайлы қозғалыс қамтамасыз етілетінін есептеді. Мұндай көлік санында жүргізушілер діттеген жеріне кептеліссіз жете алады. Бұл көрсеткіштен асқан кезде кептеліс пайда болады.

Екі қалада да көлік желісіне ең көп жүктеме таңғы 8:00 және кешкі 18:00–ге келеді. Осы уақытта жолда ең көп көлік саны тіркеліп, жылдамдық ең төменгі деңгейге дейін түседі. 

көлік

Фото: Sergek Group

Компанияның айтуынша, тек бір саланы жақсарту арқылы көлік мәселесін шешу мүмкін емес. Ол үшін кешенді тәсіл қажет.

«Жолдардағы жағдайды едәуір жақсарту үшін жол желісін басқарудың инновациялық әдістерін енгізіп қана қоймай, метро, трамвай жолдарын салу, қоғамдық көлікке арналған жолақ желісін дамыту, ағымдағы маршруттық желіні оңтайландыру және ыңғайлы көлік-трансплантациялау тораптарын құру арқылы қоғамдық көлікті дамыту қажет», — дейді Sergek Group көліктік талдау департаментінің басшысы Гаухар Достанова.

Оның айтуынша, бұл шаралар азаматтарға өздеріне ыңғайлы көлікті таңдауға мүмкіндік береді, мысалы автобустан метроға немесе көліктің басқа түріне оңай ауысып, жеке көлікке лайықты балама табады және нәтижесінде негізгі жолдарға түсетін жүктеме төмендейді.