Мейрамханалар желісіндегі қадағалануын бағдарламасы (Мексика)
09.02.2017 3202 Көрулер

Мейрамханалар желісіндегі қадағалануын бағдарламасы (Мексика)

Ұлттық мейрамхана тізбегі қадағалануын бағдарлама азық-түлік қауіпсіздігі мен азық-түлік жөніндегі өз міндеттемелерін жәрдемдесу етеді

Стив құмдары (олар Steve) Ол Гриль мексиканца Chipotle жылы құрылған 1993 Денвер, оның алғашқы мейрамхана, Колорадо. Классикалық оқытылған аспаз ретінде, Els әрқашан тамаша ингредиенттерден және қайта дәмді тағамдарды бағытталған болатын “фастфуд” таңдаулы тағамдар байланысты сыныпта. дәл қазір, екі онжылдықта немесе одан да көп кейін 1600 мейрамханалар, Els жалғыз мақсаты жеңіске рецепт құру болды. Chipotle мейрамхананың жаңа санаты пионері болып табылады “тез-кездейсоқ” асхана бүгін өнеркәсіп қарқынды дамып келе жатқан сегменті айналуда.

қадағалануын талап

Тұтастық бағдарламасымен миссиясы Chipotle Азық-түлік қадағалануын жақсартылған, соңы-үшін-аяғына жеткізу тізбегін Компанияның мақсаттары қадағалануын қол жеткізу үшін дәлелденген GS1 стандарттарын пайдалана отырып, Chipotle өндірушілер мен жеткізушілер жүгіру. Бұл компания азық-түлік қауіпсіздігі мен сапасын қамтамасыз етуге мүмкіндік береді, жеткізушілер экологиялық және әлеуметтік жауапты тәжірибесін ұстануға, өйткені.

жеткізу тізбегінде арқылы қадағалануын қол жеткізу үшін ауқымды жобаны жүзеге асыру мақсатында, Chipotle FoodLogiQ жұмыс істейді, GS1 АҚШ Partner Solutions, Software Solutions, бұл олардың бұлтқа негізделген көзқарас үшін GS1 стандарттарын пайдалана отырып, олардың ұйымдарының ішкі және сыртқы екі белсенді деректерді бақылауға және басқаруға мүмкіндік беретін компаниялар.

Zakladыvaya негізі

FoodLogiQ сайт қадағалануын Chipotle қолдайды, Бекітілген провайдері қадағалануын бағдарламасының қағидаттарына сәйкес келуі үшін өте маңызды болып табылады ақпаратты жинау және сақтау мүмкін қайда.
қарапайым пайдалана, қадам тіркеу процесі арқылы қадам, Chipotle жеткізушілер жасау және қадағалау жүйесіне өз профильдер қолдау, GS1 стандарттар негізіндегі деректерді қоса алғанда,, Мұндай GS1 компаниясы префикс ретінде, бұл бірегей өз брендтерін анықтайды. Олар сондай-ақ Global жері саны жеткізілген (GLNs) оның әрбір өріс үшін заңды тұлға және орналасқан жері идентификатор ретінде, буып-түю және / немесе тарату орталықтары.

көбірек осында.

0
алдыңғы жаңа піскен өнімдерді қадағалау (Мысыр)
келесі Жыл инновациялық конкурсы сапасы инновациялар қатысуға өтінім
  Кері басты бетке

Hi, Әкімші!
100