09.02.2017 3153 Көрулер

Критерийлері EFQM моделі

Моделі EFQM 0 құрылымында азық-өкімдік табылады, тоғыз өлшемдер негізінде. Олардың бесеуі - «Нәтижелері» - бұл «мүмкіндіктері» және төрт ғой. Критерийлер «ерекшеліктері» қамтиды, қандай және қалай жасайды ұйымдастыру. білдіретін «нәтижелері» критерийлері, Қандай ұйым қол жеткізу болып табылады. «Мүмкін» байланысты «қорытындысы», және «мүмкіндіктері» кері байланыс негізінде жетілдіріліп отырады, «Results» алынған.

 

1.көшбасшылық

тамаша ұйымдағы басшылары болашаққа көзқарасы сызу мүмкіндік, құндылықтар және этика қатысты көрсететін мысал, және тұрақты сенім адамды шабыт. Олар икемділік көрсетеді, болжап және барлық қатерлерге дер кезінде жауап пен табысқа қол ұйымдастыру үшін мүмкіндік жасау.

2.СТРАТЕГИЯСЫ

Өте жақсы ұйымдар стратегиясын дамыту арқылы олардың миссиясы мен пайымын іске асыру, бағдарланған мүдделі тараптар. саясат, жоспарлары, мақсаттар мен процестерді стратегиясын іске асыру үшін әзірленген және орналастырылады.

3.КАДРЛЫҚ

Өте жақсы ұйымдар өз қызметкерлерін бағалаймыз және мәдениетін қалыптастыру, ол корпоративтік және жеке мақсаттарды өзара тиімді қол жеткізуге қамтамасыз. Олар өз қызметкерлерінің қабілетін дамыту, әділдік пен теңдік қағидаттарына негізделген. Олар адамдар туралы қамқорлық, осындай жолмен тиімді қарым-қатынас және танылуын қамтамасыз ету, ол адам міндеттеме олардың деңгейін арттыру талпындырады және оларды ұйымдастыру игілігі үшін өз білімдері мен дағдыларын пайдалануға мүмкіндік береді.

4.ӘРІПТЕСТІК ЖӘНЕ РЕСУРСТАР

Өте жақсы ұйымдар сыртқы серіктестермен және жабдықтаушылармен қарым-қатынас жоспарлау және басқару, сондай-ақ оның стратегиясын жүзеге асыру үшін ішкі ресурстарды, саясат және процестердің тиімді жұмыс істеуі. Олар экологиялық және әлеуметтік әсерлерді тиімді басқаруды қамтамасыз ету.

5. ПРОЦЕСТЕР, ӨНІМДЕР МЕН ҚЫЗМЕТТЕР

Өте жақсы ұйымдар дамытудамыз, процестерді басқару және жақсарту, тұтынушылар мен басқа да мүдделі тараптардың үшін жоғары мәні құру өнімдер мен қызметтер.

6. ТҰТЫНУШЫЛАРМЕН үшін нәтижелерді

Өте жақсы ұйымдар көрнекті нәтижелерге қол жеткізу және қолдау, бұл өз клиенттерінің қажеттіліктері мен үміттерін қанағаттандыру немесе асып.

7. Қызметкерлері үшін НӘТИЖЕЛЕР

Өте жақсы ұйымдар көрнекті нәтижелерге қол жеткізу және қолдау, бұл оның қызметкерлерінің қажеттіліктері мен үміттерін қанағаттандыру немесе асып.

8. Концерн қызметінің нәтижелері

Өте жақсы ұйымдар көрнекті нәтижелерге қол жеткізу және қолдау, бұл қоғамда тиісті мүдделі тараптардың қажеттіліктері мен үміттерін қанағаттандыру.

9. бизнес нәтижелері

Өте жақсы ұйымдар көрнекті нәтижелерге қол жеткізу және қолдау, бұл тараптардың қажеттіліктері мен үміттерін қанағаттандыру немесе асып, бизнесті ұйымдастыру мүдделі.

 

0
алдыңғы Банктік ұйым ақша қаражатының қозғалысы туралы басқару жөніндегі GS1 стандарттары
келесі Консалтинг
  Кері басты бетке